Thomas Lapperre | All-Star

OmniForce: flexibel samenwerkende freelance toppers in hun vak met passie voor hun werk!

Blogger en marketeer

Na verschillende marketingfuncties koos ik voor het ondernemerschap, zodat ik gemakkelijker uit het buitenland kon werken. Mijn ondernemerspapieren had ik al veertien jaar eerder gehaald. Bloeise heet mijn bedrijf: ik help bedrijven online bloeien. Bloggen werd al snel ‘mijn ding’. Eerst voor DutchCowboys en later als redacteur / journalist voor Emerce op naam van bedrijven als IBM, Magneds en Sitecore. Ik schrijf over nieuwe vormen van marketing, service en zakendoen. Als online marketeer ondersteun ik bedrijven met Facebookmarketing en contentmarketing in de vorm van blogs, downloads, advies en workshops.

Bloeise.nl

All Star-Powers
Werkwijze en visie
Schept graag op over
The good, bad en ugly?
All Star-Powers
– 4 jaar destinatiemarketing als hoofd M&C bij VVV Texel
– Ervaren workshopgever (sinds 2002)
– Bloeise bloeit sinds oktober 2013
– Facebook fanboy
– Atief voor Loesje geweest
– Blogger voor DutchCowboys
– Freelance redacteur / journalist Emerce
– Raad van advies VVV Hart van Noord-Holland
– Denkt graag mee met nieuwe plannen
– Scherpe pen
Werkwijze en visie

Alles gaat online. En alles draait om kennis. Dat betekent samenwerken, gave dingen bouwen en met passie werken. Onze levenstijd is te kort om werk te doen wat je niet leuk vindt. We leven in een geweldige tijd waarin steeds meer mogelijk is.

Schept graag op over

Zijn kat. En zijn vrouw natuurlijk! Belachelijk goede craft biertjes en single malts. Hoe fijn het is om in twee landen te wonen. En hoe gezegend hij wel niet is. Count your blessings.

The good, bad en ugly?

Ik ben een creatieve planner én doener. Dat heeft wel eens geresulteerd in vrij onmogelijke projecten. Waar ik wel weer veel van heb geleerd! En ik geef al snel teveel tips en advies weg. Ugly? Wanneer ik spare ribs eet.

Google
LinkedIn
0
Lengte in cm
0
Badges op Untappd
1
Views Emerce artikelen eigen naam

Workshops van Thomas Lapperre

24 maart 2016: Starten met SEO

Je leert hoe je een volledig zoekwoord-onderzoek doet, hoe je de zoekwoorden in je site verwerkt en hoe je waardevolle links bouwt naar je website toe. Meld je voor 1 maart aan voor de Workshop starten met SEO en pak die vroegboekerskorting van € 20!

medio 2016: Facebook voor bedrijven

Facebook heeft onze aandacht. Veel bedrijven willen ‘vissen waar de vissen zijn’, dus maken die een gratis Facebookpagina aan en beginnen met likes te verzamelen. Maar terwijl ze daarmee bezig zijn, vergeten ze koers te houden. Facebook is geen doel. Wordt nog gepland. 

Blogs Thomas Lapperre

Content en de ommuurde tuin van Facebook

Wat zijn de laatste ontwikkelingen bij Facebook? De grote lijn in alles wat Facebook doet is het vangen van aandacht voor advertenties. Daarvoor richt het…

E-mailmarketing met MailChimp

MailChimp is uiterst gebruikersvriendelijk, gratis en is perfect te integreren met WordPress.Deze gratis Mailchimp handleiding is bedoeld als praktische handleiding voor kleine bedrijven en organisaties…
Menu